czwartek, 8 marca 2012

Scenariusz 17-ICarly w domu Anubisa cz.3

Siemka!
Wiem że długo nie pisałam ale nie miałam weny,ale teraz napiszę kolejną cześć scenariusza.No to zaczynam.
Ale najpierw wyniki ankiet:

PODOBAJĄ WAM SIĘ SCENARIUSZE Z HOA I ICARLY?

CZY CHCESZ ŻEBYM NAPISAŁA SCENARIUSZ Z JAKIMŚ ZESPOŁEM MUZYCZNYM?

CZYTASZ MOJEGO BLOGA?


Ok.No to napiszę scenariusz z jakimś zespołem muzycznym,więc piszcie w komentarzach jaki zespól lub jaką piosenkarkę lub jakiego piosenkarza lubicie.
No to teraz już przechodzę do scenariusza:


Rano przy śniadaniu:
C:Słuchajcie!Dzisiaj o 19:00 robimy próbę do ICarly.
W:Ok.
Sam wchodzi do jadalni
S:Hejka
C:Sam!Dzisiaj o 19:00 mamy próbę do ICarly
S:Dobra

Po śniadaniu Sibuna wychodzi na zebranie
N:Słuchajcie,czy ktoś z was myślał może nad tą zagadką
P:Słuchajcie!Gdzie jest wyjście z góry w dół idź 50 kroków w przód na szczęście ,lub 100 kroków w tył na koniec
Ma:Wyjście z góry może chodzić o schody
Jo:a potem 50 kroków w dół,więc pewnie dojdziemy do piwnicy
F:Tak,to może mieć sens,ale teraz jest to zbyt ryzykowne teraz,może zajmiemy się tym po tym jak już ekipa z ICarly wyjedzie
N:Tak,albo spotkamy się o północy
A:Taa...ale lepiej żebyśmy wszyscy nie szli,bo mogą nas usłyszeć
Mi:Tak,ale jak zdecydujemy kto pójdzie
Al:Zrobimy losowanie,tak jak kiedyś
A:Dobra,mam tu chyba nawet słomki,więc zaczynamy
Wszyscy wylosowali słomkę
N:Teraz tak,cztery osoby które mają najdłuższą słomkę idą o północy do piwnicy
A:Czekajcie najdłuższą słomkę ma...hej no kto ma najdłuższą
P:Dobra czekajcie...To tak,idzie Nina,Fabian,Amber i Joy
W:Ok.


To już koniec.
Pozdrowionka Nina

2 komentarze:

  1. Fajny scenariusz.Ja lubię zespół Big Time Rush

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj One Direction ;)

    Tudlodera

    OdpowiedzUsuń

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!