wtorek, 24 grudnia 2013

Merry Christmas everybody!

Hej,hej,hej!
Co do tego,że nie pisałam baaardzo długo to baaaaaardzo przepraszam,ale nie miałam na to czasu.Rozdział się jeszcze w tym roku powinien pojawic,ale jak będzie to nie wiem.Tymczasem mam dla Was  notkę dotyczącą świąt.
Otóż jak wiecie moim zwyczajem jest składać na blogu moim czytelnikom
życzenia i tak też robię w tym roku.Żadnej świątecznej historyjki w tym roku
 nie piszę,bo z pewnością nawet gdybym miała na to czas nie znalazłabym
żadnego innego pomysłu jak to co napisałam w zeszłym roku.Jeśli jest tu
ktoś ''nowy'' kto nie czytał zeszłorocznej historyjki,w której nawet Pat
 poczuła magię świąt to zapraszam tu:❄Kliknij❄
Tak więc skoro już skończyłam ten wstęp to chcę Wam złożyć życzenia:

Z okazji tych Świąt Bożego Narodzenia chcę Wam wszystkim życzyć Wszystkiego Najlepszego,spełnienia marzeń,dużo pieniędzy,dobrego jedzenia na Wigilii,dużo prezentów pod choinką,dla tych,którzy nie znaleźli jeszcze swojej miłości,aby znaleźli tego jedynego/tą jedyną i byli szczęśliwi,a dla tych którzy już znaleźli swoją miłość szczęścia i wytrwałości,a także wspólnej przyszłości.Życzę Wam również żebyście się nie przejedli dzisiaj i nie ''umierali'' jak ja w zeszłym roku 

To były takie życzenia wymyślane na poczekaniu,przeze mnie,a co jak co,ale życzeń to ja nie umiem wymyślać.

A teraz żeby podchwycić trochę świątecznej atmosfery prezentuję Wam kilka piosenek świątecznych,które mi się podobają.Może Wam też się spodobają.















  

















Ogólnie to ja bym tego nie uznała za świąteczną piosenkę,bo to Christmas można zamienić na np. Monday i wyjdzie na to samo,ale wszyscy ją kojarzą ze swiętami i ja w sumie też.Jest Last Christmas,idą święta xD











Szczerze,nie słuchałam tej piosenki do końca,bo nie wpadła mi jakoś w ucho,ale ją wstawiam,bo może komuś z Was się podoba
























No więc chciałabym coś jeszcze napisać,ale w sumie nie wiem co.W sumie to może sobie pogadamy o zwyczajach wigilijnych co?Jak mówicie?Haha i tak nie macie nic do gadania,bo zaraz się rozpiszę pewnie xD
No to tak:
Czy u Was w domu też zawsze jest miejsce dla ''zbłąkanego wędrowca''?Gdyby kiedyś ktoś przyszedł.
Wiecie co jest w święta najgorsze?Dzielenie się opłatkiem,nigdy nie wiem co powiedzieć.Wy też?No bo Wam wiem co powiedzieć i w ogóle,ale co ja mam powiedzieć mojej mamie,która ciągle ma do mnie o coś pretensje?
Ale nie przejmujmy się tym co złe.Zacznijmy żyć tym co dobre.
Wiecie już co dostaniecie pod choinkę?
Ja wiem.Nawet wczoraj pomagałam babci rozdzielać cukierki xD
Poza tym to dostanę bluzę i ''Zmierzch''.Kochany tatuś :*
A od mojej drugiej babci,która jest ''kochana'' (ta załóżmy,tak naprawdę to ona mnie nie lubi) dostanę książkę o 1D.Hahah genialnie!
A wy?Pochwalicie się co dostaniecie jeśli już wiecie?
Wiecie co Wam powiem?Boję się wyjść z pokoju,bo w całym domu rybą pachnie.Babcia rybę po grecku robi(główny przysmak każdych świąt).
Hmm chyba pora kończyć tą notkę,bo muszę jeszcze moje włosy ogarnąć.Muszę je umyć,wysuszyć i wgl.I wgl to siebie muszę ogarnąć.
Wieczorem będę umierać,więc zapraszam na pogrzeb xD.

Tak na zakończenie,mam jeszcze dla Was kartkę z życzeniami,znalezionymi w necie xD



Ach no i jeszcze,chcę Wam życzyć spotkania z naszymi ulubieńcami.

To wszystko jeśli chodzi o tą notkę.

Wyraźnie inna ♥

1 komentarz:

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!