sobota, 18 lutego 2012

Scenariusz 15-ICarly w domu Anubisa cz.1

Siemka!
Jak obiecałam pisze wam scenariusz z House of Anubis i ICarly.No to jedyne co mi pozostaje to życzyć wam miłego czytania:
C-Carly
S:Sam
Fr:Freddie


Carly i Sam robią program
C:I to już koniec programu
Sam wciska guzik z buczeniem
S:Tak,a za tydzień ICarly będzie nadawane z domu Anubisa
C:Dom ten znajduje się w Wielkiej Brytanii i jest to internat
S:Paa...


Fr:I koniec
C i S:(śmieją się


W domu Anubisa


Przy śniadaniu
A:Nie mogę doczekać się jutrzejszego dnia
P:Ja też nie
Ma:No tak.Mamy wolne od szkoły i dodatkowo poznamy ekipę ICarly
N:Tak,a Amber jest tym tak podekscytowana że dzisiaj dni pomyliła
Ma:Myślałaś że dzisiaj jest jutro
A:|Tak


Ktoś puka do drzwi
Vera idzie otworzyć drzwi
V-a:Witaj Trudy
T:Witaj
V-a:Chodźmy do dzieci
T:Tak


Idą do salonu
T:Witajcie gwiazdeczki
W:Cześć Trudy
T:Słyszałam że ma do was przyjechać ekipa ICarly i potrzeba pomocy w kuchni
Mi:Fajnie że jesteś Trudy
T:Ja też się cieszę
A:Brakuje nam Ciebie
T:Mi też was brakuje
V-a:Słuchajcie!Jutro macie wolne od szkoły,ale dzisiaj nie,więc idźcie już
W:Dobra


Wszyscy poszli na lekcje 


Lekcja francuskiego


Mrs.A:Dzisiaj mieliście pisać sprawdzian,ale nie będziecie go pisać.
W uczniowie:fajnie!!!!
wszyscy się cieszą
Mrs.A:Pójdziemy za to na spektakl po francusku
W uczniowie:nie!!!!!!!!
Mrs.A:Chodźmy
Wszyscy poszli


Na przerwie
Sibuna rozmawia:
N:Słuchajcie dzisiejsze spotkanie przed lekcjami nie wypaliło więc spotkamy się na przerwie na lunch
A:A wtedy pomyślimy nad tą zagadką
F:Która pewnie jak zawsze będzie dziwna
P:Spotykamy się w lesie
Ma:Dobra
N:Sibuna
W:Sibuna


Na przerwie na lunch
Mi:Czyli myślimy teraz nad tą zagadką
N:Tak,a kto ją w ogóle wziął
A:Ja nie wiem,ja na pewno nie
Jo:No to kto ją ma
N:Fabian gdzie jest ta zagadka?
F:Nie wiem,może ją zostawiliśmy w salonie,jak rano chcieliśmy myśleć nad nią
N:Jak tak jest to...
A:Koszmar
Zastanawiają się gdzie jest zagadka
A:Hej!!!Mam tą zagadkę.
N:Daj ją Amber
Amber daje Ninie zagadkę
P:Czytaj
N:Gdzie jest wyjście z góry w dół idź 50 kroków w przód na szczęście ,lub 100 kroków w tył na koniec
Jo:No i znowu nie wiemy o co w tym chodzi


Po lekcjach w domu Anubis


V:Słuchajcie wszyscy!Jutro macie wolne bo przyjeżdżają jakieś kolejne dzieci,a ja nie chcę słyszeć żadnych hałasów
W:Dobra,dobra
Przed domem Anubisa


Z jednej taksówki wysiada Eddie,a z drugiej Poppy
Pukają do drzwi
Trudy im otwiera
T:O Witajcie
Po:Jesteśmy nowymi uczniami
T:Wiem,chodźcie


Wchodzą do środka
T:Słuchajcie!Jutro do domu Anubisa przyjeżdża ekipa ICarly
E:Lubię ten program
Po:Ja też
T: To dobrze,a teraz chodźcie na kolację


Wchodzą do salonu
T:Siadajcie
Wchodzi reszta uczniów mieszkających w domu Anubisa
J:O nie!!!Ty tutaj!
Po:O co Ci chodzi Jerome
T:Słuchajcie jedzcie kolacje bo Victor jest w złym humorze i chce żebyście w łóżkach byli o 20:00
W:Co?
E:A o której tu się chodzi spać?
V:Spać chodzi się o dziesiątej chyba że powiem że ma być inaczej.Druga rzecz to to że w pokojach macie być o 21:00 ,nie wolno hałasować,po za tym żadnych głupot
E:O ja...
V:Mówiłeś coś
E:Nie


Po kolacji wszyscy idą spać.


Następnego dnia rano:
Wszyscy jedzą śniadanie
Ktoś puka do drzwi
Vera otwiera drzwi
V-a:Dzień dobry
S,C,Fr:Dzień dobry
V-a:Wchodźcie


ICarly wchodzi do salonu gdzie siedzą wszyscy
S:Hej!!!!!!
W:Hej.Fajnie że jesteście
C:Cześć.To może się zapoznamy?
Fr:Właśnie
T:Słuchajcie!Ja jestem Trudy,to jest Vera(mówi wskazując na nią)
V-a:A ten zrzęda to Victor
A:Cześć!Jestem Amber
S:Jestem Sam
C:Ja Carly
Fr:A ja Freddie
A:Wiem oglądam wasz program
C:oo...
S:Czyli my się przedstawiać nie musimy
Mi:Właściwie to nie
N:Hej ja jestem Nina
P:Ja Patricia
Jo:Ja Joy
Ma:Ja Mara
F:Jestem Fabian
Al:Ja jestem Alfie
J:Jestem Jerome
Mi:Ja jestem Mick
Po:Ja Poppy
E:A ja Eddie
C:Dużo was tutaj
S:Ta...strasznie,jest was więcej niż facetów z którymi chodziła moja matka
wszyscy się śmieją
N:Wy jesteście naprawdę zabawni
S:Tak,my jesteśmy,Freddie nie
C:Sam...
S:Co?
F:Nie no są zabawni
P:Zgadzam się
Po:Ja też




                                                                                                        
To już koniec dzisiejszego scenariusza.Mam nadzieję że wam się podobał.Jutro napiszę drugą część.
Pozdrowionka
Nina Martin

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny scenariusz.Jest bardzo ciekawy.Ile będzie części ICarly w domu Anubisa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!Będzie gdzieś ok 6 części.
      Pozdrowienia Nina Martin

      Usuń
  2. To fajnie, że aż tak dużo części z ICarly. Super scenariusz! :* ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dużo pomysłów i rozkładam to na kilka części,bo w końcu z ICarly może być dużo zabawy w domu Anubisa

      Usuń
  3. Super! Moje dwa ulubione seriale w jednym!

    :D

    Tudlodera

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowski Scenariusz mam nadzieję na nstępną część. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!