sobota, 4 lutego 2012

Scenariusz 13

Siemka!
Jak wam mija weekend?Wybaczcie że długo nie pisałam ale ostatnio mam dużo nauki itd.Ale koniec z gadaniem nie na temat,bo czas przejść do kolejnej części scenariusza.No to życzę miłego czytania.


Jest bardzo słoneczny i piękny dzień,a uczniowie brytyjskiej szkoły z internatem mają wolne.
10:00
Przy śniadaniu
A:Jak ja się cieszę że nie idziemy do szkoły
Al:Tak,ja też
Jo:Dlaczego niby?
F:Bo jest ładny dzień,a szkoda by było siedzieć w szkole na lekcji
Jo:aaaa...w tym sensie to tak
J:Ludzie weźcie przestańcie o tej szkole bo mam jej dość
Ma:Tak ja też
W (po za Marą):oooooo....(mówią ze zdziwieniem)
Ma:Co?
Mi:Nic
Al:Zupełnie nic...
N:Dobra przestańcie gadać bo to zaczyna wkurzać
A:No tak bo to jest wkurzające
V:Przyznam racje...wkurzacie człowieka tym gadaniem
Al:No tak...
V:Słuchajcie...Trudy wyjechała,a ja chcę wam przedstawić Verę,która będzie nową gospodynią w domu Anubisa.
V-a:Witajcie...
V:Jutro przyjeżdża Eddie nowy uczeń,a za tydzień ma przyjechać nowa uczennica Poppy
Wiktor wyszedł
J:nieeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
V-a:Coś się stało?
J:Nie...
Vera wyszła
A:Co się stało Jerome?
J:Poppy to moja siostra
A:Ale skąd taka pewność że nowa uczennica to twoja siostra
J:Bo mi tak napisała w liście,ale myślałem że chce mnie nastraszyć
Po śniadaniu wszyscy się rozeszli do swoich pokoi
Nina i Amber wchodzą do pokoju
A:Hej Nina,zobacz jakiś liścik
N:No to czytaj
A:♥Dziewczyny!Spotkajmy się na polanie za szkołą o 12:00.
N:Od kogo to?
A:Nie wiem pisze
Do pokoju wchodzą Mara i Patricia
Ma:Hej,jest dziś zebranie Sibuny?
N:Nie,a co?
P:Idziemy dzisiaj do kina
A:aa...
Ma:A zresztą nie ma Alfie'go,nie ma Fabiana i nie ma Jerom'a
N:No to nawet nie ma po co zwoływać zebrania
Ma:Tak
Wszystkie wyszły z pokoju.Nina i Amber idą na to spotkanie,a przy drzwiach spotykają Verę
V-a:Gdzie idziecie dziewczynki?
A:Idziemy na spacer
V-a:Dobrze taka pogoda idealna na spacer
Nina i Amber wychodzą z domu Anubisa i idą na polanę za szkołą
Wchodzą na polanę i nikogo nie widzą 
N:Amber zobacz,tam pod drzewem coś jest
A:Chodźmy
Dziewczyny idą pod drzewo,a tam nikogo nie ma,a nagle ktoś je łapie od tyłu
A i N:aaaaaaa......


                                                                                                                      
To już koniec dzisiejszego scenariusza.Mam nadzieję że wam się podobał.Mam jeszcze jedną prośbę,no może dwie
1.Piszcie pod scenariuszem jakie filmy po za House of Anubis lubicie♥
2.Głosujcie w ankiecie♥
Teraz to już na pewno koniec życzę miłego wieczoru.
Pozdrowionka Nina Martin♥

5 komentarzy:

  1. Victoria znaczy zwycięstwo

    OdpowiedzUsuń
  2. Victoria znaczy zwycięstwo i big time rush

    OdpowiedzUsuń
  3. Big time rush,Harry Potter,iCarly,Victoria znaczy zwycięstwo,Nie ma to jak statek.
    *Co do scenariusza jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. ICarly,Victoria znaczy zwycięstwo,Big Time Rush.
    Bardzo fajny scenariusz.Kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  5. Victoria znaczy zwycięstwo.

    OdpowiedzUsuń

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!