niedziela, 22 stycznia 2012

Scenariusz 12

Siemka!
Dam wam dzisiaj kolejną część scenariusza:


Wieczorem w domu Anubisa:
Przy kolacji:
T:Słuchajcie jak skończycie to posprzątajcie, bo ja muszę wyjść.
N:Dobrze Trudy
Trudy wyszła
A:Słuchajcie dzisiaj o północy spotkanie Sibuny
W:Dobra
J:Hej a kto ma dzisiaj dyżur w kuchni
Al:No właśnie
N:Ty masz Jerome
J:Serio?
N:Tak
J:Dobra ale z kim
N:A tego nie wiem
A:Alfie no weź ty masz dyżur z Jerom'em
Al:Co?
A:Alfie!
Al:No dobra
N:Chodź Amber
A:Dobra
W pokoju Niny i Amber
A:Jak myślisz gdzie poszła Trudy
N:Nie wiem
A:Idziemy spać
N:Tak przecież jak Trudy przyjdzie to będzie problem
A:Dobranoc Nina
N:Dobranoc Amber
Północ
Ma:Hej Amber
N:Słuchajcie są wszyscy
P:Nie nie ma Joy
Al:Czemu?
P:Jakoś źle się czuła i powiedziała że nie przyjdzie
N:Dobra musimy zastanowić się nad zagadką
J:Tą dziwną
N:Tak
F:A może chodzi o podłogę,bo w końcu to po niej chodzimy
N:Szukaj tam gdzie chodzisz chcesz,znak Anubis wskaże Ci...Tak,ale gdzie
A:Może w salonie
Mi:No to na co czekamy
N:Racja chodźmy
Idą do salonu i szukają znaku Anubisa
Al:A może chodzi o znak oka Horusa
N:Możliwe,ale takiego też tutaj nie ma
Ma:Tutaj jest...
N:O
A:Zobaczmy co się stanie
Nina przykłada wisior do znaku
N:Mamy kolejną zagadkę
Ma:Może się nią jutro zajmiemy,bo Victor ma przyjść za pół godziny
Mi:Tak,chodźmy spać
Poszli spać
Rano przy śniadaniu
T:Słuchajcie muszę się z wami pożegnać
N:Co?
A:Ale dlaczego Trudy
T:Muszę wyjechać do moich rodziców,bo są ciężko chorzy
Al:Oh a kto będzie z nami w domu Anubisa,bo nie chcemy zostawać z Victorem sami
J:Właśnie
T:|Przyjedzie do was Vera.
Ma:to żegnamy Cię Trudy
J:Będziemy tęsknić
T:Jak tylko będę mogła to przyjadę do was
Mi:Dobrze Trudy
Wszyscy poszli pożegnać się z Trudy
J:Trzeba iść do szkoły
F:Właśnie
Poszli do szkoły




Mam nadzieję że wam się podobało.Niestety nie mogę napisać dłuższego ,bo czas mnie goni.Pozdrowionka |Nina  Martin

1 komentarz:

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!