czwartek, 1 listopada 2012

Scenariusz 5

Hej!
Dzisiaj scenariusz.Trochę krótki,ale jest.Cieszę się że podobało wam się opowiadanie halloweenowe.Już zaczęłam pisać nowe.No dobra pisze ten scenariusz:


A:Jerome!My...
J:Żartowałem.Trudi woła was na kolaje,ale teraz mam większą pewność że coś knujecie
Jerome wychodzi
A:Może mu o wszystkim powiemy?
N:Amber!Nie!
Al:Czemu?ON ciągle nas o to wypytuję a ja mam jeszcze gorzej,bo codziennie kiedy wracam do pokoju pyta co my knujemy
N:Słuchajcie,ja nie chcę nikogo więcej narażać.

Na kolacji
Wszyscy siedza przy stole.
Wchodzi Victor
V:Mam nadzieję że pamiętacie ,że jutro do domu Anubisa przyjeżdża nowa uczennica.
W:Tak
V:To dobrze...
Victor wychodzi
Ed:Tak,a za tydzień ekipa z Hollywood Arts!
A:Właśnie.O ty to już nie wspomni
N:Amber,Victor się wyniesie na dwa tygodnie z domu Anubisa
A:No  tak
P:Dziwne że nie wyniósł się z domu Anubisa jak było u nas ICarly
M:Właśnie


Nastepnego dnia rano
W jadalni jest tylko Sibuna
Wchodzi Nina
N:Słuchajcie już wiem o co chodzi!
Jo:Co?
N:Z tą zagadką
A:Mów
N:W piwnicy jest jakiś tajemniczy tunel.Musimy tam iść.
F:Jak się tam dostaniemy?
N:Jeszcze nie wiem.Wymyślimy coś
Al:Słuchajcie,a może było by lepiej gdyby Jerome też wiedział o tym sekrecie
N:Dlaczego?
P:On ciągle chcę wiedzieć co się dzieje i w ten sposób nasz sekret może się wydać
Jo:Właśnie
N:Wiecie że nie chcę nikogo narażać
Ed:Wiem co zrobimy
N:Co?
Ed:Będziemy głosować
N:Dobra
A:Więc kto jest za wtajemniczeniem Jeroma ręka do góry
Wszyscy oprócz Niny podnoszą rękę
A:Sorki Nino ale zostałaś przegłosowana
N:No dobra,ale co z Marą?
Jo:Jak to co z Marą?
N:Czy nie wyda jej sie to dziwne że wszyscy znikamy?
Ed:Jeśli tak to powiemy jej o wszystkim i po sprawie
N:A jeśli wyda nasz sekret?
Si:Nie wyda
N:Skąd możecie to wiedzieć?
P:Ona nie jest głupia Nino
N:No dobra niech wam będzie
Do jadalni wchodzi Jerome i Mara
J:I co znowu coś knujecie?
Si:Nie!
M:Czemu mieli by coś knuć
J:Nie wiem,bo ciągle gdzieś znikają
M:Właściwie to racja

W szkole na długiej przerwie
Sibuna rozmawia o zagadce
Ed:To kiedy idziemy do piwnicy?
N:Dzisiaj o 19:00
Podchodzi do nich Jerome
J:Co tam?
A:Idziemy do piwnicy dziś wiezorem
P:Amber
A:Co przecież ustaliliśmy że mu powiemy
P:No tak
N:Dobra idziemy do piwnicy dzisiaj o 19:00 jak chcesz to możesz do nas dołączyć,ale znasz zasady nikomu nie możesz o tym powiedzieć!
P:Poważnie NIKOMU
J:Dobra
F:To dzisiaj o 19:00.Sibuna?
Si:Sibuna

19:00 piwnica
N:Dobra szukajmy tutaj tajnego przejścia
P:To niebędzie łatwe
Szukają
P:Victor chyba znowu chce sporządzić eliksir
N:Nie dobrze
F:Tu chyba coś jest
Podchodzą do niego
Al:Znowu musimy znać kod
J:Jaki kod?
Ed:Skąd my to mamy wiedzieć

Tymczasem w domu Anubisa
Ktoś puka do drzwi
Trudy otwiera drzwi
B:Dzień dobry.Jestem Bella.
T:Witaj gwiazdeczko,Jestem Trudy.Chodź,rozgość się
B:Dziękuje
Wchodzą do salonu
Jest tam Mara
T:Maro,to jest Bella
M:O,Cześć.Jestem Mara
B:Miło cię poznać
M:Trudy wiesz może gdzie się wszyscy podziali?
T:Nie.Pójdę ich poszukać
M:Dobra

W piwnicy
Ed:Dobra.Wracajmy
A:Tak
Wracają do góry
Wychodzą przez tajne przejście w kuchni
W kuchni są Mara i Bella
M:O co tu chodzi?


To już koniec.W zakładce 'Nowe postacie w scenariuszach' możecie zobaczyć jak wygląda Bella,a w zakładce 'Stroje w scenariuszach' możecie zobaczyć w co jest ubrana.Następny scenariusz może jutro.
Pozdrowionka
Wyraźnie inna♥

4 komentarze:

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!