niedziela, 3 czerwca 2012

Scenariusz 25


Hej!
Dzisiaj napiszę kolejną część,ale najpierw chcę wam powiedzieć że organizuję konkurs.Więcej informacji w zakładce konkursy.A teraz już czas na scenariusz:Dzisiaj skupiamy się na Marze i Jerom'ie.Konkurs również jest o nich:

Rano,pokój Mary,Patricii i Joy
Ma:aAAAaaaa!!!!Co to był za dziwny sen?
Wchodzi Patricia
P:Co się stało Maro?
Ma:Miałam strasznie dziwny sen,śniło mi się że Mick ma inną dziewczynę w Australii
Joy wchodzi
P:Maro,to nie był sen.On naprawdę ma inną dziewczynę
Jo:Tak,Jerome nam mówił
Mara zaczyna płakać
Patricia i Joy siadają z nią na łóżku i próbuja ją pocieszyć
Wchodzi Jerome
J:Dziewczyny...Trudy was wołą na śniadanie
P:Dobra zaraz przyjdziemy
J:Dobra

Jerome schodzi na dół i rozmawia z Trudy
J:Trudy,słuchaj jest mały problem
T:Jaki?
J:Słyszałaś  już o tym że Mick ma inną dziwczynę w Australii?
T:Tak,coś o tym słyszałam
J:Mara strasznie przeżyłą tą wiadomość
T:A,może coś na to poradzę

Wszyscy,oprócz Mary,przychodzą na śniadanie
T:A Mara ni przyszła
Jo:Nie,powiedziała że nie jest głodna
T:Aha,to ja pójdę z nią pogadać
P:Dobry pomysł,ale nie wiem czy ci się uda Trudy,bo my już próbowałyśmy
T:To ja idę

Trudy rozmawia z Marą
T:Cześć gwiazdeczko
Ma:(mówi zapłakana)Cześć Trudy
T:Słyszałam co się stało
Ma:Jerome ci powiedział
T:Tak
Ma:I teraz już wszyscy wiedzą
T:Ja myślę że dobrze zrobił,bo i tak wszyscy by się dowiedzieli
Ma:Może
T:Wiesz co ja bym zrobiła na twoim miejscu?
Ma:Co?
T:Znalazłabym sobie nowego chłopaka,a o Micku bym nie myślała
Ma:Wiesz Trudy,chyba masz rację
T:A i gwiazdko,dzisiaj nie idziesz do szkoły
Ma:Dobrze Trudy(mówi trochę już weselsza)

Trudy idzie na dół
T:Gwiazdki już czas do szkoły
W:Dobrze Trudy
T:No to już
P:Trudy,a co z Marą
T:Dzisiaj zostaje w domu Anubisa
P:Dobrze
T:Jerome,chodź do mnie na chwilę
J:Dobrze Trudy
T:Słuchaj,ty i Poppy to rodzeństwo
J:Tak,a coś się stało
T:Nie,tylko wiesz ja mało o was wiem
J:No tak
T:Dobrze zrobiłeś
J:Z czym?
T:Z tym że powiedziałeś Marze o Micku
J:A,Ja po prostu nie chiałem żeby on ją oszukiwał
T:A teraz do szkoły

Po lekcjach wszyscy wracają dodomu Anubisa
Jerome idzie porozmawiać z Marą
J:Cześć Maro
Ma:Jerome?Hej!
J:Możemy porozmawiać
Ma:Tak
J:Przepraszam
Ma:Za co?Za to że mi powiedziałeś o Micku?
J:Tak
Ma:Ja ci powinnam dziękować
J:Co?
Ma:Tak,on mnie oszukiwał
J:Tak,i wiesz dlazego ci o tym powiedziałem
Ma:Dlaczego?
J:Nie chcę żebyś żyła tutaj w nadziei że on wróci do ciebie
Ma:Dzięki Jerome(przytula go)



To już koniec.Mam nadzieję że wam się podobało.3 komentarze=kolejny scenariusz.Przypominam o konkursie!
Pozdrowionka
Nina♥

4 komentarze:

  1. Fajny!!!!!Czekam n a następny

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!!!!!!Kiedy następny?Nie moge się już doczekać natępnego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komentarze , nie mogę się doczekać następnego ;)

    OdpowiedzUsuń

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!