środa, 15 sierpnia 2012

Ankiety+konkurs

Hej!
Nie piszę scenariusza ale chcę wam wyjaśnić o co chodzi w nowej ankiecie.Otóż dzisiaj rozmyślałam na kolejnym scenariuszem(nie miałam weny) i wena przyszła ale nie do takiego scenariusza jaki powinien być,przyszła mi raczej wena na scenariusz 1 odcinka 3 sezonu,więc pytam was czy mam szukać weny na kolejne scenariusze 3 sezonu który pisałam czy mam ją wyładować na coś nowego.Nie napiszę żadnego scenariusza dopóki nie zakończy się ta ankieta.Dla tych którzy nadal nie wiedzą dlaczego chcę pisać od nowa to mówię że mam wiele pomysłów których nie było kiedy zaczynałam pisać.Oczywiście nowe postacie też będą.Wprowadzę od nowa Victorię(siostrę bliźniaczkę Niny) i będzie więcej romantycznych scen,więcej powiązania z 2 sezonem który jest w TV.Ale jeśli nie chcecie nowych scenariuszy 3 sezonu to trudno nie obrażę się.Ale jeśli zagłosujecie na ''tak'' a nie będa wam się podobały i będziecie chcieli żebym wróciła do tamtych zrobię to.

Teraz wyniki poprzednich ankiet:\


CZY BELLA(NOWA POSTAĆ W SCENARIUSZACH) MA SIĘ DOWIEDZIEĆ O SIBUNIE?


Dobra w takim razie ona będzie wiedziała o Sibunie.

CZY AMFIE MA ZERWAĆ?

Czyli Amfie zerwie na chwilę,jeszcze nie wiem o co im pójdzie,ale jeśli macie pomysły piszcie w komentarzach.

CZY MARA MA CHODZIĆ Z JEROM'EM?

Dobra,zatem Mara będzie chodziła z Jerome'm.

CZY FABINA MA SIĘ ROZSTAĆ?

Fabina się nie rozstanie!!!


A teraz małe info o konkursie:

Jest to konkurs dla tych co umią i lubią rymować.Chodzi o to że chętni do udziału w konkursie wymyślają zagadki do moich scenariuszy.Część z nich pewnie wykorzystam.Zagadka ma być rymowana i nie za prosta,lecz w mailu z zagadką piszecie również jej rozwiązanie.Czyli zagadki konkursowe wysyłajcie na mój e-mail podany w zakładce kontakt a temacie maila wpiszcie konkurs.Czekam na zagadki do końca tygodnia.Nagrody też będą:
Po za wykorzystaniem zagadek w scenariuszach wejdę również na waszego bloga zostawię kilka miłych komentarzy,dodam wasz blog do polecanych,dodam się do obserwatorów oraz jeśli będziecie chcieli mogę wam zrobić nagłówek,a jeśli nie to się już wtedy dogadamy mailowo.
Więc czekam i liczę na was,bo ja się na tym nie znam i jak widać moje zagadki w scenariuszach nie maja rymów.

Pozdrowionka
Bella♥

5 komentarzy:

  1. Hej, tu Alex // Ola (zmienilam nick) z HoA-grafika.blogspot.com Ja robilam dla ciebie obecny naglowek, moge wiedziec czy dodalas go z komputera / laptopa czy moze z tableta , komorki . Prosze o odpowiedz, bo pewna czytelniczka/ kolezanka z realu, dodajac moj naglowek miala malutki rozmiar i obwinia o to , zle proporcje. A u mnie w szczgolach jest 900x600
    Prosze o odpowiedz i pozdrawiam Czekocholiczka//Alex//Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodawałam go z laptopa i nie było żadnych problemów.A nagłówek bardzo mi się podoba!
      Pozdrawiam Bella♥

      Usuń
    2. Dzieki i ciesze sie ♥

      Usuń
  2. Mam pyt kiedy nowy scenariusz?

    I jeszcze jedno przeczytałam wszystkie tw scenariusze ale dziś więc nie chciało mi się komentować ale wszystkie suuuuuuuper

    OdpowiedzUsuń

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!