poniedziałek, 28 listopada 2011

Dzięki...

Witajcie!Nie będę pisać dziś opowiadania,bo nie mam czasu,ale mogę wam obiecać że jutro wam je napiszę!No,ale teraz piszę,aby wam podziękować za głosowanie w ankiecie,w której to pół na pół głosujecie,że chcecie żebym napisała opowiadanie o świętach w domu Anubisa.I bardzo cieszy mnie to że albo głosujecie na "Oczywiście że Tak",albo na "Tak".Wielkie dzięki i na pewno napiszę wam część o świętach.A,bo bym zapomniała Czy możemy umówić się tak,że co drugi dzień będę dodawała wam opowiadania,a podczas przerwy świątecznej codziennie jeśli nie wyjadę(Aha,ale jeśli wypadnie na 10.12.2011r to nie będę mogła napisać,bo jadę na ślub na 13:45 no i od rana czekają mnie przygotowania.To tak żebyście się na mnie nie obrazili,z nie żeby się wam tu przechwalać).Zgadzacie się?Piszcie mi w komentarzach.Jeszcze raz wam serdecznie dziękuje i proszę,by was jeszcze więcej głosowało na moich blogach.No skoro mowa o drugim blogu to dam wam do niego link:kliknij
Wielkie dzięki.dalej głosujcie i pozdrowionka ode mnie.Nina

2 komentarze:

  1. OK.Mi się ten pomysł bardzo podoba.Kiedy dodasz odcinek o tych świętach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra.Napiszę wam opowiadanie trochę później.I dzięki.A jeśli chodzi o świąteczny odcinek dodam go w wigilię nawet jeśli na ten dzień nie wypadnie dzień "Opowiadania".Obiecuję wam to!Nina♥

    OdpowiedzUsuń

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!