niedziela, 6 listopada 2011

Witajcie! Opowiadanie

Witam was bardzo serdecznie.To mój drugi blog.Drugi blog jest też o Tajemnicach domu Anubisa,ale tutaj będę pisać opowiadania.Zaraz dodam wam pierwszą część,a jutro dalsze.Zanim wam napiszę to opowiadanie powiem wam coś o sobie.Będę pisać jako Nina Martin:).Urodziłam się w grudniu.Nie zamierzam od nikogo ściągać opowiadań.Więc skoro wszystko wiecie napiszę wam pierwszą część opowiadania.
.............................................................................................................................
Po balu wszyscy wracają do domu
A:Ten bal był cudowny! 
N:Tak zgadzam się.
M:(do Fabiana)No nareszcie,ile można było czekać aż ty i Nina będziecie razem.
F:Tak właściwie to nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć.
M:No wiesz przestań
(doszli do domu)
T:Witajcie!Jak było na balu?
A:Super!
Ma:Bardzo fajnie
T:No to kładźcie się spać,bo pewnie jesteściezmęczeni.
N:Tak bardzo
T:To dobranoc gwiazdki
W:Dobranoc Trudy
(Rano przy śniadaniu) (Mara,Mick i Fabian są w jadalni)
Ma:No i co Fabian ,jesteście z Niną razem?
F:Właściwie to...nie wiem.
M:To ją zapytaj.
F:Nie pomyśli,że...
Ma:Co sobie pomyśli?Ja myślę,że powinieneś ją zapytać.
F:Dobra,dobra
N i A:Dzieńdobry
T:Gdzie Patricia?
A:Zaraz zejdzie.
P:Dzieńdobry
N:Hej
P:Umieram z głodu!Kiedy śniadanie?
T:Zaraz będzie
Al i J:Dzień dobry
W::Cześć chłopaki
V:(przychodzi do pokoju)
P:Proszę pana czy Joy wróci do domu
V:Nie udzielam takich informacji
(po śniadaniu)
N:Chodźmy do szkoły,dekoracje same się nie zdejmą
(Wyszli)
....................................................................................................................................................................Objaśnienia:
N-Nina
F-Fabian
A-Amber
P-Patricia
M-Mick
Ma-Mara
T-Trudy
V-Victor
Al-Alfie
J-Jerome.
.....................................................................................................................................
Mam nadzieję,że wam się podobało.Nina

8 komentarzy:

  1. Fajne opowiadanie!Bardzo mi się podoba.Masz talent

    OdpowiedzUsuń
  2. Super opowiadanie!Bardzo mi się podoba.Kiedy napiszesz kolejne?
    Amber(To mój pseudonim).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. super scenariusz/opowiadanie!dosłownie przed chwilką znalazłam twój blog po przeczytaniu pierwszego opowiadania już mam chęć czytać następne!
    Fabina<3-mój pseudonim

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak samo jak anonimek powyżej :D Świetne !!

    Ps: Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jake dla mnie nudne, lepsze mam na swoim blogu: http://weraguzenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!