niedziela, 1 lipca 2012

Scenariusz 27+niespodzianka


Hej!
Jak wam mijają wakacje!Bardzo was przepraszam za nieobecność ale od 23.06 do 28.06 byłam z przyjaciółkami na wycieczce,a 29 było zakończenie roku szkolnego i taki mały remont w pokoju.Nie miałam niestety dostępu do kompa przez te 2 dni.Musieliśmy poprzestawiać meble,wstawić nowe łóżko,zamontować nowy telewizor i podłączyć komputer.Dzisiejsza notka będzie trochę inna,bo skoro sa wakacje to pomyślałam że dodam kilka piosenek,kojarzących się z wakacjami,ale nie śpiewanych przez aktorów z HoA!To będzie tak na przywitanie wolności!Dzisiaj będzie krótki scenariusz,bo jakoś przez ten upał nie mam weny,ale jutro będzie dłuższy.Mam nadzieję że spodoba wam się notka!A i tak z ciekawości,jak myślicie kto wygra EURO?Włochy czy Hiszpania?Ja myślę że Hiszpania!No to skoro się tak rozpisałam to daję scenariusz:


Zebranie Sibuny
A:Są już wszyscy?
N:Chyba tak,ale teraz trochę nas dużo
J:Tak,kiedyś Sibuna to 6 osób,a teraz cały dom Anubisa
P:Tak,ale to chyba lepiej
Al:Tak,a i nie zapominajmy o ICarly
Po:No właśnie
Vi:(wychodzi z cienia w którym stała)Dobra,a możemy już zacząć
P:Co ona tu robi?!
N:Dobra,to na początku wyjaśnie wam dlaczego Victoria jest z nami
P:Ok!
N:Więc Victoria to po pierwsze moja siostra i ma niektóre cechy ''wybranej'',a po drugie to dzięki niej Sibuna się reaktywuje
Ma:Czyli ty się jakoś dowiedziałaś o kolejnej tajemnicy
Vi:Nie jakoś tylko,nie wyśmiejcie mnie,ale słyszałam głos który kazał mi zejść do piwnicy,a wiedziałam że Nina jest wybraną więc jej o tym powiedziałam
W:Aaaa...
Ed:Dobra to może zaczniemy już zebranie?
F:Tak.
N:Więc tak...Zeszliśmy nie dawno do piwnicy i zobaczyliśmy coś dziwnego
F:W miejsu gdzie kiedyś złożyliśmy kielich Ankh było jakieś kółko
A:Z symbolem,do którego Nina przykłada swój wisior
V:Tak,a kiedy już przyłożyliśie wisior...
N:Usłyszeliśmy głos
Al:Czyj?
Po:Właśnie
A:Skąd mamy wiedzieć
V:A co mówił?
N:Tam gdzie niegdyś zaczęliśie teraz trzeba już powrócić z kluczem który jest strzeżony otwórz skrzynię złotą,aby znaleźć już ten klucz znajdź kolejny symbol
Ma:To jest bardzo dziwne!
F:Tak,ale musimy to rozwiązać
V:Hej,chwilę
P:Co?
V:Gdzie zaczynaliśie poszukiwania
N:Na strychu
F:Za ruhomą ścianą
V:Więc potrzebny tylko kluczyk do jakiejś skrzyneczki
A:Dobra,ale gdzie jest ten klucz
V:Skąd mam wiedzieć nie jestem jasnowidzem
P:A może na strychu albo w piwnicy
Po:Gdzieś napewno
N:Dobra spotykamy się dzisiaj po zgaszeniu świateł.Sibuna?!
W:Sibuna!

Po powrocie do domu
V-a:Witajcie!Słuchajcie ten gorąc w domu jest bardzo dziwny,bo na dworzu jest chłodno
W:No właśnie
V-a:Victor chce zamontować klimatyzację,ale to będzie możliwe dopiero za tydzień
Ed:Czemu?
V-a:Nie ma jej kto założyć,a do tego potrzebny jest fachowiec
Ed:Aha
V-a:Słuchajcie dłużej was nie zatrzymuje,bo się tutaj ugotujecie,idźcie się przebrać
W:Dobra

Kolacja
Wszyscy są w krótkich spodenkach
V-a:Nadal jest gorąco,ciekawe czy będzie się dało w nocy spać?
Al:No właśnie
Vera wychodzi
V:Wiemy gdzie będzie chłodniej
N:Na strychu
Po:Byłyście tam?
N:Tak,ale krótko bo Victor coś krzyzał na dole
P:Aha
Ed::Przynajmniej gdzieś będzie chłodno
W:Taaak!

10:00.Wszyscy kładą się do łóżek
V:Wybiła 10 i wiecie co to znaczy,macie dokładnie 5 minut a potem chcę usłyszeć jak upada ta szpilka.
Victor idzie do każdego pokoju sprawdzić czy wszyscy są w łóżkach

12:00 Strych
J:O,tu jest chłodno
Ma:No,prawie zimno
N:Dobra słuhajcie każdy z nas stara się znaleźć tutaj znak
F:Jeśli go znajdziecie od razu mówcie
A:Sibuna?!
W:Sibuna!!
Wszyscy szukają znaku
Po:Hej,mam,chyba
Wszyscy idą do Poppy
P:Jest!
Nina przykłada wisior do znaku,otwiera się skrytka,w której jest klucz i go zabiera
N:Hej,ale jest jeden problem
V:Jaki?
F:Tej ściany już tu nie ma
Ma:A gdzie była kiedyś ta ściana
Wszyscy podchodzą do miejsca gdzie kiedyś była ściana
Widzą skrzyneczkę
A:Hej to chyba ta skrzyneczka
N:Tak
Nina otwiera skrzyneczkę.


To koniec scenariusza.Mam nadziję że chociaż krótki to wam się podobał.3 komentarze=kolejny scenariusz.Teraz kilka piosenek którę lubię,nie są śpiewane przez aktorów z HoA i kojarzą się z latem i wakacjami!

To może skoro na początku mówiłam o EURO to dodam hymn EURO w Polsce i na Ukrainie.Nie mówię oczywiście o ''Koko Euro Spoko''!Mówię o Endless Summer.Jest to piosenka Oceany,a w tłumaczeniu na Polski oznaza nie kończące się lato:

Teraz piosenka,która może nie jest związana z wakacjami,ale są w teledysku sceny na plaży.Oto Kissin'u Mirandy Cosgrove:


I piosenka o całym roku szkolnym po czym są wakacje.Kabaret Otto-Wakacje:



I znana wam już pewnie piosenka Kanikuły,co po rosyjsku znaczy Wakacje:



Piosenka Ewy Farny Chwytaj Dzień.Jest tam trochę o wakacjach  i lecie:





Nie znam już innych piosenek o wakacjach!Mam nadzieje że wam się podobało!Pamiętajcie 3 komentarze=kolejny scenariusz.Jeszcze tylko krótkie życzenia wakacyjne!

Życzę wam miłych wakacji,żebyście wrócili do szkoły w jednym kawałku,abyście pojechali tak gdzie sobie tylko wymarzycie i żebyście je spędzili jak najmilej!Wypocznijcie!

Pozdrowionka
Bella♥

7 komentarzy:

  1. Super!Scenariusz jest super i cała notka wraz z piosenkami wow SUPER!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. daaaaaaaaaaaaaaaaaalej!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG!Ja tu jeszcze nie mam pomysłu na nowy scenariusz,a wy już 5 komentarzy daliście.To ja nie będę się obijać tylko myślę nad nowym scenariuszem!Jeśli chcecie więcej notek z niespodziankami to piszcie w komentarzach!Bardzo wam wszystkim dziękuje!
    Pozdrowionka
    Bella♥

    OdpowiedzUsuń

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!