piątek, 29 marca 2013

Sprawy organizacyjne

Hej,hej!
Dzisiaj sprawy organizacyjne.


  1. Nie wiem kiedy pojawi się nowy scenariusz.Może dzisiaj,może jutro,może pojutrze.Wszystko zależy od tego jak szybko napiszę opowiadanie wielkanocne
  2. Tak zgadza się jest piątek godzina 12:04,a ja jeszcze nawet nie zaczęłam pisać opowiadania
  3. Nie zaczęłam go pisać bo wczoraj sprzątałam i byłam na zakupach,a dzisiaj byłam znowu na zakupach.Byłam w 3 miejscach,a wcześniej nie miałam weny
  4. Tak zgadza się za chwilę skończę tą notkę i pójde pisać opowiadanie.
  5. Więc podsumowując to kiedy pojawi się scenariusz zależy od tego jak szybko napiszę opowiadanie
  6. Coś nie na temat.Kto oglądał film ''Zakochany Szekspir''?Jeśli ktoś oglądał to napiszcie w komentarzu czy ciekawy,bo muszę OBOWIĄZKOWO jutro o 8:00 go obejrzeć.Taa jasne na pewno wstanę!Głupia baba od polaka!
  7. Od dzisiaj w każdej notce na początku lub na końcu będzie jakiś fajny gif lub zdjęcie żeby nie było samego tekstu
  8. Jednak nie będę przemieniać moich scenariuszy na opowiadania bo nie bardzo mi to wychodzi.Musiałabym znowu zacząć od nowa,a tego nie chcę robić
  9. Kończę notkę i idę pisać opowiadanie
Czekam na komentarze,które mnie zmotywują!Mam nadzieję że komuś zależy na tym żeby szybko pojawił się kolejny scenariusz

Pozdrowionka
Wyraźnie inna♥

P.S.Tym razem opowiadanie będzie z perspektywy Eddie'go.Haha nie wiem jak mi to wyjdzie ale dobra.Mam nadzieję że o tak wam się spodoba i docenicie moje starania

1 komentarz:

  1. Mmam nadzieje że szybko go napiszesz i oglądałam ten film niedawno bo przerabiałam Romea i Julie jest o tym jak Szekspir pisał tą książke i jak się zakochał w dziewczynie nawet fany

    OdpowiedzUsuń

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!