sobota, 29 grudnia 2012

Scenariusz 9

Hej,hej!
Co tam u was?Dzisiaj mam dla was scenariusz krótki nudny i o niczym ale dodam:


po południu w domu Anubisa
Pokój Niny,Amber i Victorii.Są tam wszystkie dziewczyny
Am:Nie rozumiem o co ci chodzi?
Vi:O Amber!
Am:Co?
M:Victoria,to nie ma sensu.
P:No uwierz jej!
Jo:Jej to nie wyszło.Zerwali
Am:Ale co jej nie wyszło?
B:Związek z Mickiem
N:Ona wie więcej od Amber?
B:Tak.Na to wygląda
Vi:Wiem że to nie ma sensu,ale co ja na to poradzę?
Am:Nic nie poradzisz,ale nie ma sensu być z Mickiem
Jo:Kolejna ekspertka od chodzenia z Mikiem
B:Dlaczego?
Jo:Chodziła z Mickiem,przez długi czas,ale zerwali i potem Mick chodził z Marą,ale też zerwali
B:aha
Vi:A mój problem?
P:Nie mam pojęcia co masz zrobić
N:I mówi to dziewczyna która zdobyła chłopaka nie mogąc mówić?
P:I co z tego?To było zupełnie co innego
Am:Ja tak nie sądzę
M:Dobra,zacznijmy od początku.Victoria podoba ci się Mick,nie wiesz co masz robić i pytasz nas o to
Vi:Yhym
M:Więc...
B:Więc możesz iść i mu to powiedzieć
P:Albo nic mu nie mówić on jutro wyjedzie,a ty będziesz cierpiała
N:I tak będzie cierpiała
Vi:Dzięki za pocieszenie siostra
N:No sorry ale albo on cię wyśmieje albo jeśli nie to wyjedzie do Australii a ty możesz go już nigdy nie zobaczyć
Vi:To jest...racja
Jo:Czyli co robisz?
Vi:Nic
Am:Dobra chodźmy na obiad
Dz:Dobra

Na obiedzie
T:Pamiętacie że przez  najblizszy tydzień nie chodzicie do szkoły bo przyjeżdża ekipa z Hollywood Arts.
W:Super!
F:Pamiętacie jak ostatnio była u nas ekipa z iCarly?
W:Tak
Am:Fajnie by było gdyby znowu do nas przyjechali
M:Zgadzam się
E:Ciekawe ile osób zmieściło by się w domu Anubisa?
T:Tego nawet ja nie wiem
P:Ale to  w sumie ciekawe
Am:No przecież kiedyś w domu Anubisa było ze trzydieści osób i sie żmieściło
N:Amber nie o to chodzi
Am:A o co?
J:O to ile osób zmieściło by się w domu Anubisa gdyby miało tu spać
A:Aaaa
Al:Może się tego kiedyś dowiemy
Wchodzi Victor
V:Trudy ja wyjeżdżam zgaszenie świateł dzisiaj na twojej głowie
Ed:Dlaczego pan wyjeżdża?
V:Żeby uciec od tych waszych krzyków dzieciarnio
Victor wychodzi
Wszyscy patrzą czy już poszedł
N:Czy mi się wydaję czy on z każdym dniem jest wredniejszy?
F:Chyba ci się nie wydaję
Ed:Na moje to jej się wogóle nie wydaję.Kiedyś był milszy
J:To wogóle możliwe?
P:Tego bym nie powiedziała
T:Ej Gwiazdki nie mówcie tak o Victorze...nawet jeśli to prawda
Wszyscy zaczynają się śmiać
T:Aha i potrzebuje ochotniczki która zamieszka z Bellą na strychu
M:Ja mogę
T:Dobrze Maro więc po obiedzie możesz swoje rzeczy przeneść na strych
M:Dobrze Trudy
Jo:Czyli nas opuszczasz?
M:Sorry dziewczyny,ale nikt inny by tam nie poszedł
P:To fakt
Jo:No racja

Nastęonego dnia rano
Hol
Mick wyjeżdża
F:(do Mick'a)Do zobazenia stary!
Mi:Może
Vi:Przejedziesz jeszcze kiedyś?
Mi:Możliwe.Jak tata będzie miał coś do załatwienia to moge przyjechać z nim
Wszyscy żegnają się z Mick'iem,a potem Mick wychodzi z domu Anubisa i odjeżdża

Przy śniadaniu
Am:Nudy dzisiaj
P:Nie wierzę że to mówię ale Amber ma rację
Vi:Wow skoro Patricia przyznała raję Amber jest naprawdę źle
Al:To co robimy?
B:Alfie lepiej nie pytaj o to
Al:Dlaczego?
B:zaraz zobaczysz
Wszyscy patrzą na zamyśloną Amber
A:Już wiem!Pójdziemy na zakupy!
W:Nie!
B:Ostrzegałam
J:Teraz to nas wkopałeś stary
A:Co?
N:Coś mi się wydaję że tylko my będziemy skazane na zakupy z Amber
Jo:To ja lepiej już sie pójdę zabić
P:Ta ja chyba też
F:No weźcie.Może być aż tak źle
M:Nie może być gorzej
Ed:Nie wierzę że to wogóle mozliwe
A:A co chcesz się przekonać?
Ed:Nie
A:Już za późno idziesz z nami
N:Amber,co znaczy nami
A:No nami idziemy na zakupy
Wchodzi Trudy
T:Słuchajcie możecie pomóc mi posprzątać dom Anubisa
E:Dziękuję Trudy!
Wszyscy zaczynają się śmiać
E:No co?
P:Nie nic.Ja już wolę sprzątanie od chodzenia po sklepach z Amber
Al:Ja też!Trudy od czego mamy zacząć
T:Jacy wy chętni do sprzątania
J:Tak jakoś mamy dzisiaj dużo energi i mamy wielką ochotę ci pomóc
T:Dobrze to chodźcie
Wszyscy poszli sprzątać


Mam nadzieję że wam się podobał.Czekam na komcie.W sylwestra dodam sylwestrową notkę a potem już będą scenariusze specjalne.
Pozdrowionka
Wyraźnie inna♥

2 komentarze:

  1. Boooskiee . ♥ Zapraszam na mego bloga !! : http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!