poniedziałek, 1 lipca 2013

Libster blog awards i Versatile Blogger Awards


Hej,po raz drugi i nie ostatni dzisiaj
Więc dostałam nominację od autorki bloga: http://house-of-story.blogspot.com/ 

Tak więc najpierw Libster blog awards

1. Czy możesz powiedzieć o sobie, że jesteś największym fanem TDA?
Nie żeby coś,nie jestem samolubna,ale tak
2. Czy interesujesz się jakimś państwem?
Nie
3. Lubisz jakiś konkretny rodzaj muzyki?
W sumie to nie.Słucham tego co mi się podoba
4. Twoje hobby?
Pisanie opowiadań
5. Ulubiona książka?
Saga Zmierzch
6. Ulubiona para z TDA?
Peddie<333333
7. Ulubiony przedmiot w szkole?
Haha nie ma takiego!Nie no dobra wf
8. Średnia na koniec roku 2012/2013?
5.06
9. Jesteś od czegoś uzależniony?
Nie
10. Masz drugie imię? Jeśli tak to podasz?
Mam drugie imię,niestety.Podam,pośmiejcie się:Maria
11. Ulubiony kolor?
Fioletowy,różowy


Moje pytanka:

  1. Jakie imię Ci się najbardziej podoba?
  2. Ulubiona para z TdA?
  3. Ulubiony film?
  4. Co robisz w wolnym czasie?
  5. Gdybyś miała możliwość zwiedzenia jakiegoś państwa jakie państwo byś wybrała
  6. Ulubiona piosenka
  7. Jakiego przedmiotu w szkole najbardziej nienawidzisz?
  8. Masz rodzeństwo?
  9. Ulubiona pora roku?
  10. Ulubiona postać z serialu,który najbardziej lubisz?
  11. Ulubiony napój?

Ok to teraz Versitile Blogger Awards:



Nominowany powinien"
podziękować nominującemu blogowi.
pokazać nagrodę na swoim blogu.
ujawnić 7 faktów dotyczących siebie.
nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują.
poinformować o tym fakcie autorów.

Tak więc bardzo dziękuję za nominację,a 7 faktów o mnie to:

  1. Uwielbiam pisać opowiadania
  2. Często piszę opowiadania na lekcjach jeśli jest bardzo nudno,najczęściej robię to na religii
  3. Lubię chodzić w skórzanej kurtce
  4. Potrafię płakać z powodów,które niektórym wydają się błahe
  5. Nie potrafię napisać opowiadania bez obijania się w między czasie
  6. Wolę mieć jedną prawdziwą przyjaciółkę niż wiele fałszywych
  7. Zawsze przed zaśnięciem myślę o wielu rzeczach,np o TdA,o moim życiu,o tym co chciałabym przeżyć...

Ok 10 blogów,które nominuję to:

No to ja zaraz wracam do pisania opowiadanka i mam nadzieję,że jeszcze dzisiaj je dodam

Wyraźnie inna♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!