wtorek, 2 lipca 2013

Nominacje po raz 3


Hej,już po raz drugi i nie ostatni dzisiaj!
Więc jak widzicie mam kolejną nominacje.Tym razem od Loli^^ z http://house-of-anubis-by-lola.blogspot.com Dziękuję!
Tak więc

Liebster blog awards:

1.Ulubiona bohaterka (HoA)?
Patricia<3
2.Facebook vs Twitter ?
Facebook
3.Czym sie interesujesz ?
Nw ale chyba blogami
4.Umiesz grać na jakimś instrumencie?
No dzięki mojej genialnej(wyczujcie ironię) pani od muzyki umiem grać na flecie
4.Ulubiony serial/Film?
Serial to oczywiście TdA,a film saga Zmierzch i Sala samobójców
5.Rzcz która przywołuje wspomnienia z dzieciństwa?
Hmm chyba maskotki
6.Ulubiony gatunek muzyczny ?
Nie mam,lubię różne style
7.Masz zwierzątko(w domu)?
Mam ileś tam rybek
8.Ile masz lat?
Jestem powaloną 13-latką 
9.Jakie wrazenia po filmie Tda?
Film mi się podobał z wyjątkiem pocałunku Mary i Fabiana.A Peddie is the best<33333
10.Chcesz 4 sezon (HOA oczywiscie)?
No oczywiście!A jak nie wiedzą jak napisać to im moge nawet pomóc haha


Więc teraz Versatile Blogger Awards

Chcecie kolejne 7 faktów?Spk

  1. Uwielbiam słuchać muzyki kiedy piszę opowiadania
  2. Moje ulubione zespoły to The Veronicas,Big Time Rush i 1D
  3. Kiedyś miałam fioła na punkcie Fabiny,ale w drugim sezonie mi się odmieniło na Peddie
  4. Chciałabym wylać na kogoś picie jak Patricia
  5. Kiedy mam doła z moich opowiadań wychodzą flaki z olejem(przeważnie)
  6. Często mam głupawkę bez powodu
  7. Zasypiam przy włączonym telewizorze xdd
Ok nie nominuję blogów,bo jak wiecie skończyły mi się jakby.Więc:

Wyraźnie inna idzie wreszcie zacząć pisać opowiadanie i prosi Was o głosowanie w ankiecie Jara vs Jeroy xddd

1 komentarz:

  1. Zgadzam sie z 6 i 7 punktem, bo ja mam tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!