wtorek, 16 lipca 2013

Nominacje


No i again
nominacje do liebster awards...

Nominacja nr.1
Nominowała mnie autorka bloga http://storyhoa.blogspot.com

Oto moje odpowiedzi:

1.Ile masz lat?
Rocznikowo to 14,ale z powodu iż urodziny mam w grudniu to aktualnie mam jeszcze 13

2.Skąd pochodzisz?

Toruń!

3.Ulubiona piosenkarka?

Jula lub Ewelina Lisowska

4.Balerinki czy trampki?

Szczerze?To i to,ale bardziej lubię baleriny

5.Jezioro czy morze?

Morzee

6.Ulubione zwierzę?

Hmm chyba psy

7.Jakie masz zwierze,chyba ,ze nie masz?

Mam.Rybki

8.Ulubiony film?

Saga Zmierzch,wszystkie części Harrego Pottera i oczywiście The touchstone of Ra

9.Ulubiona piosenkarka?

Od 2 minut nic się nie zmieniło.Jula albo Ewelina Lisowska

10.Co wolisz w sobotę? Wyjsć z przyjaciółmi czy Posiedzieć w domu i oglądać filmy?

Hmm nwm.To zależy od nastroju i wgl.Czasami wolę gdzieś iść a czasami po prostu sobie poleniuchować

11.Ulubiony kolor?

Fiolet,błękit,wrzos


Nominacja nr.2
Nominowała mnie autorka bloga http://hoa-scenariusze-tda.blogspot.com/


Oto odpowiedzi:

1.Gdzie mieszkasz?
W Toruniu

2. Jedziesz gdzieś na wakacje?
W sierpniu nad morze

3. Popcorn czy Chipsy?
Chipsy

4. Twitter czy Nk?
Twitter

5. Jakie lubisz książki?
Hmm ogólnie to nwm.Różne

6.Ulubiony film?
Zmierzch,Harry Potter,Sala Samobójców i oczywiście The touchstone od Ra

7. Mieszkasz w domu czy w blogu?
Blogu?Chyba chodziło o blok,więc tak mieszkam w bloku

8. Lubisz słuchać muzyki?
Nawet bardzo

9.Ile masz blogów?
Chwila,muszę się zastanowić.Ogólnie mam 6,ale piszę na 4

10. Co najbardziej lubisz robić?
Pisać opowiadania i słuchać muzyki

11. Masz jakieś zwierzę? Jeśli Tak to jakie?
Rybki

JA jak wiecie nie nominuję blogów,bo już zwyczajnie nie ma takich,których jeszcze nie nominowałam ani one mnie nie nominowały

Rozdział nwm kiedy
Pa<33
Wyraźnie inna♥

1 komentarz:

  1. O matkooo!
    Przepraszam!
    Chodziło mi o ulubioną piosenkę !!
    Jeju! Ale się pomylilam :(

    OdpowiedzUsuń

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!