niedziela, 16 czerwca 2013

Pewna sprawa

Hej!
Ludzie tak wiem że już od dwóch dni mam dodać nową część,ale ciągle mi coś nie pasuje.W piątek nie miałam weny,a wczoraj pojechałam do dziadka i wróciłam trochę późno.Dzisiaj też nie dodam(chyba).I ogólnie nie wiem jak to będzie z moimi notkami,bo coś mi się z laptopem dzieje.Dzisiaj se siedzę na necie i mi się nagle laptop wyłączył.Aktualnie udało się go przywrócić do działania,ale nie wiem na jak długo i czy znów nie padnie.Więc jeśli nie będzie notek to sorki,ale padł mi laptop.Póki co spróbuję szybko coś napisać i dodać,ale nic nie obiecuję,bo w każdej chwili definitywnie może mi paść laptop i pozostanie mi dostęp do kompa rodziców,a tak sobie za długo nie posiedzę więc nie będę miała kiedy dodać czegoś.Więc nie wiem jak to będzie póki co mój laptop jeszcze ''żyje'' ale czy będzie żył to nwm

Sorki i Pa<3
Wyraźnie inna♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!