piątek, 14 czerwca 2013

Wszem i wobec ogłaszam...


Tak więc wszem i wobec ogłaszam..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................to koniec tego bloga!.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................A tak na serio to:.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. koniec mojego urlopiku xd...
Tak czyli ja zaraz zabiorę się do pisania rozdziału i go dzisiaj postaram się dodać.Co prawda mam fatalny humor(trochę też dobry,ale tylko trochę) ale napiszę dzisiaj,bo już długo czekacie.Chcecie wiedzieć dlaczego mam fatalny humor.Napiszę wam żeby w razie czego mieć usprawiedliwienie xd.Więc:

  • Natalia się na mnie fochła xdd A ja nawet nie rozumiem z jakiego powodu...Chociaż nie rozumiem,bo nie poszłam z nią do pani od fizy,jak miała coś poprawić dzisiaj.Taa nie poszłam gdyż po co.Skoro ona ma odpowiadać to ja tam po co.Z resztą pani i tak mogłąby kazać mi iść,bo mogłabym jej przeszkadzać albo podpowiadać no...No i dzięki Natalii się dowiedziałam że ''Jestem zadufaną w sobie egoistką'' Hahahahahaha nie no pieję z tego określenia.Jeśli myśli że się przejmę to niech usiądzie i zaczeka,a ja piszę dalej.No i piszcie jakie jest wasze zdanie na ten temat jeśli chcecie nic mnie nie obrazi
  • Wredny babsztyl od niemca nie dał mi 6 bo kilka błędów na egzaminie zrobiłam.Żal -.- A na dodatek to co było pozaprogramowe miałam dobrze no...Dała mi 5+,ale co mi po plusie skoro go na świadectwie nie bd?Nie mogła dać 6-?Na świadectwie bym miała 6 no i ja bym się cieszyła,ona by się cieszyła i wszyscy by byli zadowoleni...Mniejsza z nią
  • Mam troszkę zacieszka,bo mi facet z wf 5 postawił,ale to nie wystarczy na poprawę humoru xdd
Mam nadzieję że coś mi się na koniec roku dostanie od rodziców,bo w końcu moje oceny są niczego sobie:

matma:4
polak:5
historia:5
wos:5
fizyka:5
biologia:5
chemia:5
gegra:5
religia:6
muzyka:6
plastyka:6
wf:5
angol:5
niemiecki:5

Heheszki chcę nowy laptop,bo ten mi się czasem tnie i klawiatura nie ten i często są błędy w opowiadaniach i wpisach typu zamiast ą jest a zamiast c jest nic zamiast ź jest x itd....No dobra mniejsza.Coś jeszcze chyba chciałam wam napisać,ale zapomniałam no cóż....A dobra już wiem więc:

Dzisiaj w Anglii jest premiera filmu TdA,czyli Touchstone od Ra!Zacieszek jest?Mam nadzieję.Jak bd na baje.pl to dam link, póki co macie zapowiedź:





No dobra.Fotki też czy nie?Nie,bo w sumie to pojawiać się bd przy notkach teraz więc po co.U góry też jest  z filmu gif.HahaNo to chyba z filmu,bo tego nie pamiętam.Dobra kończę się rozpisywać i pisze to opowiadanie.

Pa<33
Wyraźnie inna♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!