środa, 26 czerwca 2013

Pytanko?


Hej!
Więc tak na szybko.Jest sprawa,bo wydaje mi się że już skończę Summer story,bo już nie mam pomysłu co pisać,no ewentualnie napiszę jeszcze jedno ostatnie opowiadanie na zakończenie dzisiaj i Summer story is the end!Więc teraz tak:
  • Będę pisać swój 4 sezon
  • I pytanie:Mam pisać na podstawie mojego 3 sezonu czy według 3 sezonu,który jest na nickelodeon?
  • Odpowiedzi w komentarzach
Mam też takie info.W ten piątek będzie premiera filmu TdA na nickelodeon zaraz po premierze ostatniego odcinka 3 sezonu :( Smutaaas :( Ostatni odcinek :( Koniec TdA,chyba.Najwyżej zacznę oglądać wszystko od początku xd Dobra odpowiadajcie w komentarzach.

Pa<33
Wyraźnie inna♥

6 komentarzy:

  1. Masz pisać :D I masz także pisać swój własny 3 sezon.. ten na nickelodeon to jakaś masakra -.-
    Zapraszam na nowy odcinek : http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/06/odcinek-10dzisiaj-wyreczy-cie-ktos-inny.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj własny sezon+Jeroy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bierz pod uwagę 3 sezon, bo tak będzie fajnie. Że dalsza cześć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pisz swój własny a nie według ten czegoś co zwie się "sezonem"

    OdpowiedzUsuń
  5. Chodziło mi o to,że ja mój 3 sezon pisałam przed Summer story i teraz nie wiem tylko czy 4 sezon pisać wg mojego 3 sezonu czy wg tego co jest w TV

    OdpowiedzUsuń
  6. masz pisać swój 3 sezon

    OdpowiedzUsuń

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!