czwartek, 20 czerwca 2013

Summer story 21


Hej;
Powiem wam tyle:miałam nie dodawać,bo nie ma 10 komentarzy,ale za bardzo Was kocham żeby nie dodać.Więc proszę bardzo czytajcie:

   Kiedyś chyba zabiję moich rodziców!!!Kiedy wróciłam do domu oznajmili mi iż mam jechać do ciotki!Mniejsza z tym że do cioci,bo może bym to jednak przeżyła,ale mam jechać do  siostry mojego taty,która mnie nienawidzi,ja jej zresztą też nie lubię.Ona myśli że ja jestem nikim i że Piper jest najlepsza.Jest gorsza od rodziców.Próbowałam się wykręcić,ale nie udało mi się.Jutro muszę jechać z Piper do znienawidzonej ciotki!Wspaniale!Jeden jedyny pozytyw jest taki,że nie będę tam sama tylko z Piper.I na całe szczęście będziemy tam tylko 3 dni,bo potem jedziemy do Londynu,a właściwie to tylko zmeiniamy trochę  nasze położenie w stolicy Anglii,gdyż nasza nasza ciocia też tam mieszka.
   Kiedy już poddałam się poszłam do swojego pokoju.Nie zdążyłam nawet dobrze do niego wejść,a już pojawiła się Piper.Wyglądała na podekscytowaną,ale nie wiedziałam z jakiego powodu,napewno nie mojego.Spytałam spokojnie co się stało.Piper opowiedziała mi o nocy spędzonej u tego swojego chłopaka.Mówiła mi o tym jak robili różne głupoty w ogrodzie.Stwierdziłam,że zachowywali się gorzej niż dzieci,bo postanowili się tarzać w trawie...Potem obejrzeli sobie jakąś komedię romantyczną i pół nocy przegadali.Nie wiem w sumie czemu ona jest tym tak zachwycona.Ja myślałam że coś więcej się działo skoro moja siostra tak to przeżywała.Piper dostała sms-a i od razu wyszła z mojego pokoju.Pewnie ma zamiar spotkać się ze swoim chłopakiem zanim pojedziemy do cioci,której tak naprawdę obie nienawidzimy.Niecałą minutę po wyjściu Piper zadzwoniła Joy.Mówiła coś o tym że świetnie układa jej się z Dave'm i że w nocy mieli niezły ubaw,bo poszli na łąkę i spędzili tam kilka godzin rozmawiając i co chwilę się całując.Potem rozłączyła się...Jakby tak się zastanowić to dawno się z Dave'm nie widziałam.W sumie to trochę szkoda,bo z nim zawsze było zabawnie,a szczególnie wtedy kiedy się o coś zakładaliśmy.Z tego co wiem to jutro wieczorem jedziemy do Londynu,więc mam dzisiaj cały dzień na...No właśnie na co?Co mogę dzisiaj robić.Piper sobie poszła,Joy pewnie też co równa się z tym że Dave również.Czyli co?Zostaję sama?No w sumie to z rodzicami!Stwierdziłam że sprawdzę facebook'a,ale po 10 minutach mi się odechciało.Poszłam do łazienki się przebrać.Założyłam białe spodenki,białą bluzkę z czarną czaszką,czarną bransoletkę i czarne conversy.
   Wyszłam z domu.Nigdzie się nie spieszyłam,ale zaczęłam kiedy zobaczyłam Avana.Szybko skręciłam w prawo,w stronę łąki.Nie wiem dlaczego,ale coś mnie tam ciąnęło.Mimo woli tam poszłam.Spojrzałam na nią i stwierdziłam,że będzie mi brakować przez te 10 dni tego miejsca,chwili spędzonych tutaj...No dlaczego rodzice mnie nienawidzą i wysyłają do ciotki?Postanowiłam nie zadręczać się już tym dłużej.Nie miałam zielonego pojęcia co robić,ale nie miałam ochoty stąd iść.Usiadłam więc sobie pod drzewem i nic nie robiłam.W sumie to nic nie robienie było przyjemne dopóki nie usłyszałam że ktoś tu idzie.Zerwałam się z miejsca i rozejrzałam.Nie wiem co było powodem tego,że tak się przestraszyłam,ale zdaje się że miałam do tego powód.


Nudnawe,no nie?Proszę o komentarze,bo one strasznie motywują do pisania i wgl.No i jeśli będzie duuuużo komentarzy pod tym opowiadaniem dodam dzisiaj jeszcze jedno!!!Dłuższe i ciekawsze!No więc jaka decyzja?8 komentarzy i kolejne czy czekamy do jutra?
No i takie pytanko.Takie tylko po prostu żeby się zorientować jak to jest.
Chcielibyście żeby w jednym takim opowiadanku było duużo uczuć i wgl,no wiecie o co mi chodzi?Chcę znać waszą opinię.Nie chcę pisać takiego opowiadanka,bo trochę nie w moim stylu,ale chcę też znać wasze zdanie na ten temat.
No i pamiętajcie że wszystko zależy od Was.Bd dzisiaj kolejna część czy nie?Sami sobie odpowiedzcie!

7 komentarzy:

  1. świetny.. świetny... ;))
    Kiedy kolejna część ? ;xx

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja bym chciala troche uczuc miedzy eddiem i patricia bo troche ich malo :c a opowadanie cudne :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tam wszystko pasuję.
    Rozdział fajny. Mam nadzieję, że szybko dodasz kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :)

    SPAM!!

    Zapraszam na scenariusz, skomentujesz ? : http://housee-of-anuubis.blogspot.com/2013/06/odcinek-79_7045.html

    OdpowiedzUsuń

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!