środa, 3 kwietnia 2013

Liebster blog Awards



Hej,hej!
Dzisiaj bez scenariusza,bo ostatnio jakoś się nie skupiłam nad tym żeby go napisać.Haha czytałam.Haha w poniedziałek i wtorek przeczytałam 2 książki i skończyłam lekturę.Dobra bez jakiegoś specjalnego przedłużania zacznę notkę

Więc zostałam nominowana do Liebster awards przez dziewczynę z tego bloga.Więc odpowiadam na pytania...

1.Co lubisz robić najbardziej?
  Najbardziej to chyba pisać opowiadania/scenariusze...
2.Jaki jest twój ulubiony zespół muzyczny?
  Ulubiony to Big Time Rush i One Diretion
3.Jaki jest twój ulubiony sport?
  Yyyyy...żaden
4.Co lubisz robić po za szkołą?
  Czytać,spotykać się z przyjaciółmi(przeważnie nam odbija ale szczegół)
5.Czego nie  znosisz?
  Wrednych ludzi,fałszywych ludzi,brokułów,przemądrzałych ludzi
6.Jaki jest twój ulubiony kolor?
  Ulubiony kolor...Hmm różowy,fioletowy,niebieski,zielony
7.Jaki jest twój ulubiony aktor/aktorka
Aktor to Burkely Duffield a aktorka to Jade Ramsey
8.Masz zwierzę?Jeśli tak,jakie?
Mam rybki i brata.Haha tak na serio to tylko rybki,ale mój brat też by się zaliczył do tej kategorii,bo gryzie mnie czasem i bije.Haha nie chcecie wiedziec gdzie chciał mnie ugryźć
9.Co lubisz robić kiedy siedzisz na komputerze?
Czytać inne blogi,przeglądać facebooka,pisać opowiadania/scenariusze
10.Jak się teraz czujesz?
I'm joy!Haha radosna jestem...I mi gorąco
11.Jaki jest twój ulubiony film,serial lub show telewizyjne?
Więc tak...Tajemnice domu Anubisa,iCarly,Victoria znaczy zwycięstwo,Big Time Rush,Saga Zmierzch(wszystkie 4 części:Zmierzch,Księżyc w nowiu,Zaćmienie,Przed świtem),Top model,i inne...


Dobra ja nie nominuję blogów chociaż powinnam,ale jakoś nie wiem jakie blogi miałabym nominować.Niby sporo ich czytam,ale teraz to mi się nie chce mysleć nad tym.Może w następnej notce to zrobię.Niedługo scenariusz.Jutro lub w piątek...I obiecuję że będzie więcej momentów z innymi parami,bo ostatnio było sporo |Peddie teraz będą inne pary.

Pozdrowionka
Wyraźnie inna♥

1 komentarz:

  1. Twój szablon został zrealizowany :
    http://lion-templates.blogspot.com/2013/04/8-11-1-zamowienie-3-szablony-wolne.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!