sobota, 27 kwietnia 2013

Taa trzeba było się wczoraj tak nie rozpisywać

Hej!
Dobra coś wam powiem.Jak wczoraj miałam wenę że napisałam 4 części to dzisiaj nie mam wcale.Nie wiem czy dzisiaj się coś pojawi,bo już z 2 godziny próbuję coś napisać i mi nie wychodzi.Mam nadzieję że nie obrazicie się jeśli nie dodam dzisiaj kolejnej części.W przedostatnim opowiadaniu mam zamiar skupić się bardziej na parach i wgl...Mam nadzieję że wena do mnie wróci i dodam wam opowiadanie,w którym będzie coś z każdą parą z DA...Czkam na nowe części u was i nadal próbuję w jakiś sposób odzyskac wenę.No to idę odzyskiwać wenę...

Wyraźnie inna♥

4 komentarze:

  1. nie musisz pisać tyle dziennie bo ja czytać nie zadążam rób jakieś odstępy czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam
    http://anielska-grafika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z yacker

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję że wena ci wróci :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Podobało Ci się opowiadanie?Skomentuj!Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna!
Nie toleruję SPAMU!!!